Dicledeğildijle

Dicledeğildijle
@Dijle56
Beni odamda kitaplarım bekler, bu yegâne tesellidir.
"Bir erkeğin kalbi fesat, habis bir şeydir, Meryem. Bir ananın rahmine hiç benzemez; kanamaz, sana yer açmak için genişlemez.."
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanları olduklarından başka gözlerle bakmakta ısrar edişime içerliyordum.
Edebiyat
Yanlızlık dünyayı doldurmuş. Sevmek, bir insanı sevmekle başlar her şey. Burada her şey bir insanı sevmekle bitiyor.
Edebiyat
“Her akıllı insan hayatın güzel bir şey olduğunu, amacının da mutlu olmak olduğunu bilir," "Ama sonra yalnızca aptallar mutlu olur."
Sayfa 70
1000Kitap
İçine çekildiğim dünya, dışımda bıraktığım dünyadan öyle güzel, öyle gerçek ki..
Edebiyat