Senden nefret edebilecek muvaffakiyetine ulaşmayı ziyadesiyle arzu ederdim ancak bu mümkün değil. Bilakis senden gitmemek için, ben bana küsmüş, hakikaten aşık bir kadınım.
İnsanlara kızmama imkan yoktu, çünkü insanların en kıymetlisi, en iyisi, en sevgilisi bana en büyük kötülüğü etmişti; diğerlerinden başka bir şey beklenebilir miydi ?