Dilan Çiftçi

Dilan Çiftçi
@Dilan48
bunca nefret,bunca kibir hepimizi tükemeden'
(8 Mart)Kadınlarımıza ithafen...
Kadınım ben! Benimde duygularım var. Bende doğdum, Bir ana ve babadan. Bende çocuktum. Daha onbeş idi yaşım. Bilmezdim evlilik ne Ben evcilik sandım. Bilmezdim bebek ne Ben onunla, Oyunlar oynadım... Kadınım ben! Daha okula gidecektim. Bu yaz sekiz 'e geçtim. Çok ta iyiydi derslerim. Öğretmenim dedi ki; Sakın bırakma okulunu Sen onu bırakmazsan O da seni bırakmaz! Babam dinlemedi... Kızlar okumazmış hem Kadınım ben! Beyaz elbiseleri severim. Geçen bahar annem dikmişti Komşu kızının düğününde giydim. Annemde bir hummalı çalışma Yine dikiyor bana Ama bu sefer daha güzel Ama bu sefer daha gösterişli Gelinlik dedi annem
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
● Son derece açık bazı şeyler vardır..
''Asla beraber olamayacağız, aynı evi, aynı teni paylaşmayacağız, aynı masada oturmayacağız, hatta aynı şehirde bile oturmayacağız..''
Sayfa 314 - Maviçatı Yayınları
Edebiyat
Her şeyden biraz kalır diyordu hayat. Kavanozda biraz kahve Kutuda bir kaç sigara İnsanda biraz acı..