"Monpit, hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri, zamanı geldiğinde gitmek zorundadır. "
Daha genç ve kırılgan olduğum yaşlarımda babamın verdiği bir öğüt, o günden beri hiç aklımdan çıkmaz.
"Birisini eleştirmeye kalktığında" dedi bana, "şu dünyada her insanın senin sahip bulunduğun ayrıcalıklara sahip olmadığını hiç aklından çıkarma."