Nasıl,yine Leyla mı?..Evet,yine Leyla! Her şeye rağmen Leyla! Aşk vardır ki tutkununu insanüstülüğüne kadar yükseltir! Aşk vardır ki esirini şuursuzluğun ve hayvanlığın son basamaklarına kadar indirir.Necdet'i hükmüne alan aşk da işte,böyle bir aşktı.