Dilek kılıç

Dilek kılıç
@Dilekoooo
Zor zamanımda yanımda yoksan, mutlu anlarımı seninle paylaşamam.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan, üretmeden tüketen tek varlıktır
“Özgürlüklerini savunamayanların ödedikleri bedel ağırdır.”
Tam olarak düşündüğüm ve isteğim.
Kitaplarla, resimlerle,güzel şeylerle dolu olan,insanların alçak sesle konuştukları ,kendilerinin ve düşüncelerinin temiz olduğu bir havayı solumak istiyorum .