"Müminin dili kalbinin arkasındadır. Bir şey konuşmak istediği zaman önce onu kalbiyle düşünür. Sonra onu diline döker. Münafığın dili ise kalbinin önündedir. Bir şeyi kastettiğinde onu diline döker,kalbiyle düşünmez."
Düşünün, "İyi ki yapmışım" dediğiniz şeyler mi ; yoksa "Bunu niye yaptım sanki?" dedikleriniz mi daha çok?
"Keşke yapmasaydım!" demeyi mi , yoksa "Keşke yapsaydım!" demeyi mi tercih edersiniz?