Dimitrina

Dimitrina
@Dimitrina
Bir Kraliçe asla savaşmaz. Varlığını geri çeker imparatorluk çöker.
23 nisan için profil fotonuza çocukluğunuzdan foto seçin.. :D geçen sene; '2022 senesinde uygulamadaki dess adlı bir kullanıcı uygulama kullanıcılarına; ''23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı'' özelinde profil fotoğrafı olarak kendi çocukluklarına ait fotoğraf koymaları ricasında, teklifinde bulunmuştu.. 2023 senesinde de uygulamadaki hesabını kapatan dess adlı kullanıcının bu ricası, teklifi uygulamada bulunan hasan adlı kullanıcı tarafından yinelenmişti.. 2024 senesinde de uygulamadaki hesabı kapalı olan dess ve hasan adlı uygulama kullanıcıları yerine uygulama kullanıcılarına aynı ricayı, teklifi ben yapıyorum..' demiştim.. #239312375 bu sene de geçen sene dediğim teklifimi yine geçen sene dediğim şu sözleri yineleyerek yapıyorum; uygulama kullanıcılarına 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı özelinde profil fotoğraflarına kendi çocukluğuna ait fotoğraf, ya da çocuğunun/çocuklarının fotoğrafı, akrabasının, eşinin dostunun çocukluğuna ait/çocuklarına ait fotoğraf koymaları ricasında, teklifinde bulunuyorum.. bu şekilde uygulamada 23 nisanın profil fotoğraflarında yer alan çocuk fotoğrafları ile daha bir anlam kazanıp bütünlük sağlayacağını düşünüyorum.. etkinlik özelinde profil fotoğrafına çocukluk fotoğrafı koyanlar/koyacaklar bunu bana yorum olarak iletirse kendilerinin adını büyük bir mutlulukla katılımcılar arasına eklerim.. (= (hiç kimse bu etkinliğe katılmazsa da sürekli kendi profil fotoğrafımı değiştirir hepinizin yerine etkinliği tamamlarım.. lol.) katılımcılar: 1. Grekov Kafkayevski 2. RETA 3. @Sednaa 4. Deniz A. Ş. 5. Cey Hanım Diyebilirsiniz 6. Gülün Adı 7. Demet 8. Eylem 9. Merve 10. Takane no Hana ⸙
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı
Dimitrina
🩰
Reklam
Spoiler var kitabı okumak isteyenler, incelememi okumasın!
7/10
·210 syf.·
2025 3. kitabı
Böyle bir kurgu ancak yeşilçam filmlerinde olur dediğim, yok daha neler bu da mı oldu? sorularıyla kafamı kurcalarken gözlerimden akan yaşlar eşliğinde bitirdiğim ve hiç bir edebi yönü olmayan bu kitaba inceleme yazmayı kendime borç bilirim. İsmi "yaşamak" olan ama aslında yaşamamayı anlatan , tavsiye üzerine okudum, kolay akıcı , olay döngüsü basit bir kitapdı. Yalnız, fakirlik olgusu iyi anlatılmıştı bu konuda haksızlık yapmamak gerek . Üniversite de çok sevdiğim bir hocamın "tabağınızda bir tek pirinç tanesi dahi bırakmayın, pirinç çok zor şartlar altında , bataklıkta bata çıka yetiştiriliyor" sözü de aklımın bir ucundaydı ve ismini hatırlayamadım o hocamın da bu kitabı okumuş olduğu düşüncesi, kitabı okurken hep aklımdaydı.Uzunca yıllar siyasi bulunarak yasaklanmış olmasını okuduktan sonra çok daha iyi anladım. Kitabın, farklı yıllarda ve farklı kişiler tarafından uyarlanan dizisi, sinema filmi ve bir tane de tiyatro oyunu varmış . Şimdi değil ama biraz zaman sonra izlemeyi düşünüyorum , şimdilik bu kadar dram yeter.
YaşamakYu Hua · Jaguar Kitap · 202670,6bin okunma
Mustafa A. isimli okura yanıt verildi
Dimitrina
Yorum yapmak istemiyorum daha fazla ama kitabı okuma zamanlamam kötüydü. Çok akıcı olduğu için 204 sayfa, saatler içinde aktı gitti .Kurgu sevenler çok beğenir ben sevmedim.
Haydi sen de yoruma etkilendiğin bir film/dizi repliği bırak!
Bazı film/dizi replikleri vardır, kitap cümleleri kadar anlamlıdır. Bazıları ise doğrudan kitaplardandır. Haydi siz de yoruma etkilendiğiniz bir repliği bırakın! 🎬 📣 En çok beğeni alan 10 repliği bir ileti içerisinde derleyip onu yazan okuru da etiketleyerek paylaşacağım. (Birden fazla replik ile katılım sağlayabilirsiniz.) Repliklere film/dizi ismini yazmayı da unutmayalım! Kim bilir, belki de birinin anlamlı bir filmi izlemesine ve hayatında bir dönüm noktasına vesile oluruz.❗ İlk ben başlayayım: Hepimiz hayallerimizin kurbanıyız. /Gönül Yarası
Dizi/Film
Dimitrina
(Bu en sevdiğim) Yaşamak risk almaktır.Aksi halde evrenin seni ordan oraya sürüklediği rastgele bir araya gelmiş moleküllerden oluşan bir odundan farkın olmaz. Zac Gorman -Rick and Morty-