Dılgeş

Dılgeş
@Dlges
Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.
Reklam
İnsan çok üzgün olunca gün batımlarından hoşlanır.
Yeniden iyi biri olmak hala mümkün.
İçime döndüm. Dünyayla arama uzaklık koydum.
İnsan ne denli uzağa giderse gitsin, yine de kaçmayacağı şeyler vardır.
Reklam