uygarca yaşarken, ahlaki bir nedenle,..., ölüme bile gidebilirdi. oysa şimdi, postunu korumak için ahlaki tutumlardan kaçınıyordu ve bu, uygarlıktan uzaklaşmanın tamamlandığının göstergesiydi. keyfi için değil, midesinin feryadını bastırmak için çalıyordu. herkesin gözü önünde yağmalamıyor, sopanın ve dişin yasasına saygısından, gizlice ve kurnazca çalıyordu. kısacası yaptığı şeyleri yapıyordu çünkü onları yapmak, yapmamaktan daha kolaydı.