Çok Etkileyici ve sarsıcıydı.Bir müddet etkisinden kurtulmak imkansız.Evrensel konuları (Savaş,Kin,nefret,acı, hüzün,dostluk,merhamet vs.)iki çocuğun yaşadıkları üzerinden okuyucuya dibine kadar hissettirildiği bir kitap uzun zamandır okumamıştım.Yazarin yine buna benzer diğer kitabı "Bin Muhteşem Güneş"'i okumak için de sabırsızlanıyorum açıkçası.
Her evlilik engellerle, güçlüklerle, anlaşmazlıklarla karşılaşır. Eşlerden biri daima diğerine hâkim olmak, hep haklı çıkmak ister. Çok sayıda çiftin şansına bu durum düşer; insan ilişkilerinde nispeten yaygın bir dinamiktir bu. Buna karşılık, narsistik sapkın işi partnerinin kişiliğini keyfince şekillendirmeye kadar vardırır. Partnerinin iradesini, özsaygısını, geleceğini, coşkusunu... yaşamını elinden alır.