Duygu Altun

Duygu Altun
@Duyguculuk
“Çünkü onun için kimse asla bir şey yapmamıştı.”
Sayfa 105·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“ O kendi kendinin yanında, kendi hayatının yanı başında bekliyordu sanki.”
Sayfa 25·Kitabı okudu
“ ‘Bu durumda yıllarca yaşasa neye yarardı…’ diyorlardı bana. Herkese göre, ölmüş olması daha iyiydi. Bu anlamadığım bir cümle, bir kesinlik.”
Sayfa 15·Kitabı okudu
“Yaşamak, düşmekle kalkmak arasında geçirdiğiniz korkulu, ümitli, telaşlı zamanın adı. Düşüp düşüp kalkma sanatı. Ben maalesef pek başarılı olamadım. Çünkü kalkabilmek için düşerken aldığınız yaraları iyileştirmeyi bilmeniz gerekiyor. Oysa ben her gece ağrıyla uyudum, her sabah sancıyla uyandım.”
Sayfa 121·Kitabı okudu
“Ona baktıkça nedensiz bir üzüntü kaplamıştı içimi. Nedensiz üzüntünün ayağı daha siz çocukken alışır kapınıza. Bir kere yüz verip buyur edenin, dost bilip eşikten geçirenin vay haline, vay ömrüme.”
Sayfa 54·Kitabı okudu