Sensiz bir sabaha daha uyandım bu günde
öyle durgun ve renksiz ki her şey
soluduğum havanın, içtiğim suyun bir tadı olmuyor sensiz
yemekler tuzsuz, hayat renksiz, günlerim sıradan geçiyor sensiz
ne çok isterdim seni görebilmek umuduyla bir sabaha uyanmayı
ne çok severdim her şeyi senin güzelliğinle ölçmeyi
mesela..
Bir gül senin on'da birin kadar güzeldi
Bir kuşun ötüşündeki melodi senin sesinin beşte ikisi kadar güzel gelirdi bana
Öyle çok özlüyorum ki seni
sesini,kokunu,gülüşünü,bakışını
en çokta şansımı zorlamayı, yılmadan usanmadan
tekrar ve tekrar ve tekrar biz olmayı denemeyi
artık yoksun, hayattım renksiz, yemeklerim tuzsuz oldu
aldığım nefesin içtiğim suyun tadı değişti...
Sen yoksun bir parçam eksik...
Bu kaleme ve kağıda şu an ne olduğunu bilmediğim bazı acılarımı nakşetmeye çalışacağım..
Kaba bir dille acımın tarifi şudur ki;
Bu *mına koyduğumun hayattı daha kaç defa aşk, sevmek ve güven konusunda vurmaya devam edecek bana!!
İMDATT...
Sanırım duygusuz bir insana dönüşünce ama bunun olmasını istemiyorum, böyle biri olmamak için çok çabaladım ama daha fazla dayanamıyorum.
bugün 08.10.2022 saat 23:26
Hayatıma asla önceliklerimi değiştirecek kimseyi almayacağım, kimseye güvenmeyeceğim sadece hedef ve hayallerim için yaşayıp ölmeyi bekliyeceğim.
(kendimi seviyorum)
Tarih 31.12.2022 günlerden cumartesi saat
23;47 yeni bir yılın başlamasına sadece 13 kaldı
bu anı özel kılan şey neydi? şu an bana bunları yazdıran ruh hali?
hiçlik mi? başıboşluk mu? yoksa beni rahatsız eden olaylar silsileslerinin
içimde kıvranan isyanlarının dile gelmelerini sağlayıp kusarcasına dışarı cıkma isteğiyle dile getirilme isteği mi?
acılar, savaşlar , barışlar ve ihanetlerle dolu geçti bir senem ve şimdi tamda şu an içimde köpüren olayların isyanlı ayaklanmaları kusturuyor artık beni
daha fazla tutamıyorum içimdekileri dökülüyor her bir memnuniyetsizliğim
ve kendimden nefret edişlerimmm.
ben kimim? ne yapıyorum? nereye gidiyorum?
bu sorular yankılanıyor beynimin her miliminde
yaşadığım hayatta beni rahatsız eden şeyler de nedir?
ve bunların var olmasını sağlayan durumların varlığının hala var olması şaka mı?!
kendi hayatını bile istediği gibi yaşamayı bilememek nasıl bir aptallık!
saaat 23;58
kendimden ne istediğimi dile getirme cesaretini bile gösterecek kadar cesur değilsem eğer
memnun olmadığım şu hayatımdan şikayet etmeyi, değiştemeyi istemeyi istemekte neden?!
.
.
............