Halil İbrahim Tüzün

Halil İbrahim Tüzün
@Dxlife
Acı bi hatıra
Sensiz bir sabaha daha uyandım bu günde öyle durgun ve renksiz ki her şey soluduğum havanın, içtiğim suyun bir tadı olmuyor sensiz yemekler tuzsuz, hayat renksiz, günlerim sıradan geçiyor sensiz ne çok isterdim seni görebilmek umuduyla bir sabaha uyanmayı ne çok severdim her şeyi senin güzelliğinle ölçmeyi mesela.. Bir gül senin on'da birin kadar güzeldi Bir kuşun ötüşündeki melodi senin sesinin beşte ikisi kadar güzel gelirdi bana Öyle çok özlüyorum ki seni sesini,kokunu,gülüşünü,bakışını en çokta şansımı zorlamayı, yılmadan usanmadan tekrar ve tekrar ve tekrar biz olmayı denemeyi artık yoksun, hayattım renksiz, yemeklerim tuzsuz oldu aldığım nefesin içtiğim suyun tadı değişti... Sen yoksun bir parçam eksik...
Aşk ve Acı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir şeylere üzülüyorsam, tuvalete gitmem gerekse bile gitmem. Üzülmekten gidemem . Üzülmeyi bırakıp gidemem
Sayfa 43
Geçmişteki kendim
Bu kaleme ve kağıda şu an ne olduğunu bilmediğim bazı acılarımı nakşetmeye çalışacağım.. Kaba bir dille acımın tarifi şudur ki; Bu *mına koyduğumun hayattı daha kaç defa aşk, sevmek ve güven konusunda vurmaya devam edecek bana!! İMDATT... Sanırım duygusuz bir insana dönüşünce ama bunun olmasını istemiyorum, böyle biri olmamak için çok çabaladım ama daha fazla dayanamıyorum. bugün 08.10.2022 saat 23:26 Hayatıma asla önceliklerimi değiştirecek kimseyi almayacağım, kimseye güvenmeyeceğim sadece hedef ve hayallerim için yaşayıp ölmeyi bekliyeceğim. (kendimi seviyorum)
Değişim
“Korkunç bir felaketin eşiğindeyim, kendimden korkuyorum “
Sayfa 916 - Türkiye iş bankası kültür yayınları
Hayat ve Ölüm
Hayat ve yaşama dair..
Tarih 31.12.2022 günlerden cumartesi saat 23;47 yeni bir yılın başlamasına sadece 13 kaldı bu anı özel kılan şey neydi? şu an bana bunları yazdıran ruh hali? hiçlik mi? başıboşluk mu? yoksa beni rahatsız eden olaylar silsileslerinin içimde kıvranan isyanlarının dile gelmelerini sağlayıp kusarcasına dışarı cıkma isteğiyle dile getirilme isteği mi? acılar, savaşlar , barışlar ve ihanetlerle dolu geçti bir senem ve şimdi tamda şu an içimde köpüren olayların isyanlı ayaklanmaları kusturuyor artık beni daha fazla tutamıyorum içimdekileri dökülüyor her bir memnuniyetsizliğim ve kendimden nefret edişlerimmm. ben kimim? ne yapıyorum? nereye gidiyorum? bu sorular yankılanıyor beynimin her miliminde yaşadığım hayatta beni rahatsız eden şeyler de nedir? ve bunların var olmasını sağlayan durumların varlığının hala var olması şaka mı?! kendi hayatını bile istediği gibi yaşamayı bilememek nasıl bir aptallık! saaat 23;58 kendimden ne istediğimi dile getirme cesaretini bile gösterecek kadar cesur değilsem eğer memnun olmadığım şu hayatımdan şikayet etmeyi, değiştemeyi istemeyi istemekte neden?! . . ............
Hayat