Dünyayı küçük gördüğü için kendini büyük sanıyordu. Tabii büyük bir göz yanılması söz konusuydu eğer dünya sandığı kadar küçük olsaydı kaybolmamak için bu kadar uğraşır mıydı sokaklarında?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Üstadın ölümü doğduğunda başlamış ve dünyada görülmüş en uzun süren intihar olarak tarihe geçmiştir. Bugüne kadar yaşamış insanların arasında ölümü en acılı olanıdır. Çünkü yaşayarak ölmüştür. Yaşayarak intihar etmiştir… Bazıları silahla, bazıları siyanürle, bazıları çatılarından atlayarak. Bazıları da yaşayarak! Ki sonuncusu en acı veren ve en yavaşıdır. İnsanın canı o kadar yanar ki birkaç yıl sonra hiçbir şey hissetmemeye başlar.”
Kinyas ve Kayra’dan hayat yorumu
“Bir maymunu ölümden sonra gideceği maymun cennetindeki sınırsız muzu vadederek elindeki muzu vermeye asla ikna edemezsiniz.“
Biz insanların en büyük gücü ve esareti “kurgulama becerisi”
Denge insanoğlunun icat ettiği en vahşi kavramdır, ip cambazının kendini en iyi hissettiği an kendini ağa bıraktığı andır oysa. Sırat köprüsünden beslenmeye kadar denge her yerdedir, dünyanın en sağlam alarm sistemi… Bütün dengesizlere karşı. En ufak harekete yanlışa duyarlı… oysa hayatlarının belli dönemlerinin her saniyesini aşka verebilenlerse gerçekten yaşarlar! Sadece sevgilileri ve kendileri…Başka hiçbir şeyle ilgilenmezler. %100 aşk! Dengesizlik gerçek duygusunun ve gerçeğin tek kapısıdır dengeyle hiçbir yere varılmaz ancak düşmeyi bilenler köprüden karşıya yüzülerek de geçilebileceğini öğrenir. Belki cennete belki ipin girildiği karşı tarafa varılır dengenin sonucunda. Kabul ediyorum ama düşmemek için verilmiş mücadelelerin acısı ve tedirginliğiyle…