MARTİN

MARTİN
@ETKA21
HRÜ/Sınıf Öğretmenliği
"Başkaları gitmiş olur, gidince; Bir sen yakınsın uzakta kalınca."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hep seni hayalliyorum. Korkunç... Nasıl yanımdasın bilemezsin. Dicle'ye inerim sen, komşuya giderim sen, tabağı tuttuğumda, buzu kırdığımda, uzak yakın güzel bir hanım gördüğümde sen. En çok da mısrâ çekerken..."
Ondan önce hiçbir zaman, hiç kimseyi sevmemişim gibi geliyor. Kimseyi onu sevdiğim gibi sevmemişim sanki..
Biliyorum gideceksin . Bir eylül ayında ve günün herhangi bir vakti gideceksin . Ne eski bir şarkı engelleyebilecek gitmeni ne de yalnızca gözlerimde sakladığım aşkım . Usul usul ve ağırbaşlı adımlarla gideceksin . Her adımında gitmenin acısı yankılanacak sokakta . Bir törendeymişçesine görkemli bir yürüyüşle gideceksin ve ben çocuklar gibi bakakalacağım ardından . Sen geriye dönüp bakmayacaksın . Gideceksin ...
Yakıcı, yeri boş kalan, içini sızlatan bir özlem duygusuydu hissettiği ama bu duygunun nereye yöneldiği belli değildi. Öylesine bir özlemdi işte; belki boşluğa, belki hiçbir yere; belki de özlem duygusunun ta kendisine.