📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oblomovu okuyan arkadaşlara Uyuyan Adam kitabını da tavsiye derim. Oblomovculuk olarak nitelendiren mevcut isteksizlik halini kayıtsızlık çerçevesinde çok derin tanımlarla ele alıyor Uyuyan Adam kitabı. Kitaptan geçen şu satırların oblomovculuğu nasıl güzel açıkladığını paylaşmak istiyor ve bizlerin hissiz-ruhsuz pozisyonuna adım adım yaklaştıran bu duygu biçiminden bir an önce çıkmasını temenni ediyorum. ‘’Kayıtsızlık,dili geçersiz kılıyor,işaretleri anlaşılmaz hale getiriyor. Sabiırlısın ama beklemiyorsun,özgürsün ama seçmiyorsun,müsaitsin ama hiçbir şey seni harekete geçirmiyor. Hiç birşey
istemiyor,hiçbir şey talep etmiyor,hiçbir şeyi dayatmıyorsun.’’ Ve ‘’Ne bir aşama şurası,ne bir tercih. Dingin bir kayıtsızlık seninki:gri rengin üzerinde hiçbir boğucu his uyandırmadığı gri adam’’
‘