Yine yine yine..
Ama artık yeter demekten de illet ettim ben , her geçen gün bu iflah olmaz ülkede bir kadının gülüşünün sona ermesinden S I K I L D I M !!!
Kadın varlığını kabullenmek neden niçin bu kadar zor anlayamıyorum ... yada yalnış cümle biz kadınlar neyden sebep hep kendimizi kanıtlama kabul ettirme çabası içerisindeyiz?
Bu ülkenin erkeklik adamlık anlayışına da adalet sistemine de lanet olsun!