Ebru inan

Ebru inan
@Ebruinann
Hiç oldum, yok oldum, var oldum.
Ne fark ederdi ki zaten? Herkes ölüyordu nasıl olsa; iyisi de kötüdü de, güçlüsü de zayıfı da, hayata dört elle sarılanı da yaşamı aşağılayanı da.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Geçici düzenler köpükler gibi uçar gider.
Zira bilindiği gibi, dünyada hiçbir şey insanın ruhu üzerinde hiçlik kadar büyük bir baskı kuramaz.
Biri kendini ne kadar sınırlarsa sonsuzluğa da o kadar yakındır; bilhassa dünyadan kopuk görünenler, özel malzemeleriyle kendilerine karıncalarınkine benzer acayip, sahiden eşsiz bir küçük âlem inşa ederler.
Son isteği kimseyi rahatsız etmeden, tiksindirmeden, uygun bir şekilde ölmekti.