E☆

E☆
@Ecebla
öğrenci
Okul öncesi öğretmenliği
Yüksekova
308 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Yalnızlığı çok seversek, bir gün o da çekip gider mi?
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acı da iyi bir duygudur, çünkü incinen kısmın henüz çürümemiş olduğunu gösterir. Baruch Spinoza
Edebiyat
"Sana da oluyor mu?" dedi. Artık hiçbir şey ama hiçbir şey olmayacakmış, iyi olan her şey geçmişte kalmış gibi geliyor mu? Lev Tolstoy
Edebiyat
"İçinde bir şeyler hayır diyorsa, sen de hayır demelisin."
Edebiyat
İnsanlığın ötesinde bir vatanım yok benim...
Edebiyat