Tekrar tekrar okunması gereken bir
kitap. Ve ben bu kitabı yine okudum. Bu hayatta önyargılarımız olmasa daha özgür olabilecekken ön yargılara mahkum oluruz. Sembolik bir eser. Herkes hayatının her anında kendini gerçekleştiremeyeceği olaylarla karşılaşabilir. Mühim olan insanın kendisine inanması ve vazgeçmemesidir. Her okuduğumda iyi ki yeniden okudum diyorum.
“Bir kuşu özgür olduğuna ikna edebilmek niye dünyanın en zor işi?”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Denizi bilmeyenler onu uçsuz bucaksız bir su ovası sanır. Ama tıpkı kara gibi denizde de patikalar, dolambaçlı yollar, çıkmaz sokaklar ve ayrıca akıntıların, rüzgarın çizdiği geniş caddeler vardır.”
#ışıkbahçeleri