Milli Mücadele ruhunu damarlarımıza aktaran, ömründen ömür vererek yaşamını bile bunun için feda eden, CUMHURİYET rejimini her şeye rağmen bize armağan ederek nefes almamızı, özgürlüğümüzü, düşüncelerimizi sağlayan, milletimizin bağımsızlığını her şeyden üstün tutan ve onca savaştan sonra ülkesinin denizlerinde yüzüp gökyüzüne bakan, istikbalin göklerde olduğunun bilincinde asla umudunu yitirmemiş ULU ÖNDER ATATÜRK, Beni hatırlayınız, demişti.
Seni unutabilmek mümkün ATAM.
Yaşadığımız süre boyunca sana minnettar kalacağız. Özlemimiz her geçen gün artarak devam ediyor. Ruhun şad olsun. Gençlerin olarak izindeyiz sonsuza dek.