Ecem k

Belki de tek sorun şuydu; biz ne istediğimizi bilememiştik hiç bir zaman.Ve dolayısıyla her şeyi deniyorduk.Belki görünce istediğimiz, uğruna yaşadığımız şeyi hatırlarız diye.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birbirimizin doğum gününü bilmez ve bundan gurur duyardık.
Sayfa 44 - kayra·Kitabı okudu
Bazı şeylerin hiç değişmediğini görmek güzel.Aynı dünyada yaşadığımızı hatırlatıyorlar bana.Dünyadaki tek değişmeyen olmak büyük yalnızlık çünkü
Sayfa 46·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir kıza aşık olmuştum. Onu görmek için 6 saat yol gitmem gerekiyordu. Bir sabah treni kaçırdım. Aşık olmaktan vazgeçtim. Kendinden vazgeçmenin ne olduğunu asıl ben bilirim. Benim adım Kaygusuz Abdal. Tanrı’dan vazgeçtim. Ölmekten vazgeçtim. Çünkü ölürsem ve yukarıda beni ödül ve ceza sisteminin bekçileri bekliyorsa çok büyük kavgalar etmem gerekecekti. Ölmek istemiyorum. Çünkü Tanrı’yı da öldürürüm diye korkuyorum
Sayfa 22 - kinyas·Kitabı okudu
Edebiyat
Senin korkularını Benim inceliğimi doldurup yüreğime Bıraktığın boşluğu yonta yonta Binlerce heykelini yapacağım
Şiir