Yakın bir arkadaşımızın yaşadığı bir sorunda ona nasıl şefkatli yaklaşıyorsak kendi yaşadığımız sorunlarda kendimize daha şefkatli yaklaşmalıyız düşüncesiyle aşk yaşadım. Biz hep kendimizi eleştirirken acımasız bir şekilde yaklaşıyoruz evet, sanki biz hep en iyisini yapmalıyız gibi... Şefkati somut bir şekilde okumak isteyenlere öneririm:)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Öz şefkat, kendimizi fazla şımartmamızı engeller çünkü bu davranış uzun vadede bize zarar verir. Oysa iyi oluş kısa süreli zevkleri reddetmeyi gerektirir."
"Kırılmadan nasıl açılacak kalbimin mührü?"
Hoş bir düşünceler kitabı. Bazılarıyla hemfikirim. Kısa bir tattı, tam bir başucu kitabı ve tavsiye ederim. Halil CibranKum Ve Köpük