Ama biz insanlar onun gibi değiliz, bizim için kötülük her zaman daha caziptir. Her fırsatta iyilik makamını terk eder, kolayca kötülüğe meylederiz. Ne yazık ki, yine öyle yaptık. Yine zarafet yerine kabalığı, güzellik yerine çirkinliği, fedakarlık yerine korkaklığı seçtik. Yüreklerimiz kurudu, merhametimiz soldu, vicdanımız kayboldu. Ruhlarımızdan akan kötülük bütün yeryüzünü tuttu, buharlaştı, bütün gökyüzünü kapladı, güneşin ışıklarını perdeledi ve hepimizi karanlıkta yaşamaya mahkum etti.
LAVINIA
Sana gitme demeyeceğim.
Üşüyorsun ceketimi al.
Günün en güzel saatleri bunlar.
Yanımda kal.
Sana gitme demeyeceğim.
Gene de sen bilirsin.
Yalanlar isteyorsan yalanlar söyleyeyim,
İncinirsin.
Sana gitme demeyeceğim,
Ama gitme, Lavinia.
Adını gizleyeceğim
Sen de bilme, Lavinia.