Tıpıbata

Tıpıbata
@Edaang
Ekmek hepimize yetmiyor, kitap da yetmiyor... Ama keder... dilediğin kadar... Yorgunluk da göz alabildiğine...
İnsan gerçekten farkındalığa sahipse başarı acı verir, vasat zekâlar ise her zaman bir şeyler umar.
Reklam
Bir rahme sahip olmak, bir insanı bu meslekler için yetersiz kılar mı?
Sevdiğim pek az kimse var, begendiklerim ise daha az. Dünyayı daha iyi tanıdıkça hoşnutsuzluğum artıyor ve her geçen gün insan karakterinin kararsızlığına ve insanların görüşlerine ne kadar az bel bağlanabileceğine olan inancımı doğruluyor.

Tıpıbata

, bir kitap okudu
Puan vermedi·632 syf.·
2020 9. kitabı
Charlotte Brontë
8.9/10 · 42,2bin okunma
"Üşüyorsun; çünkü yalnızsın, içinde gömülü duran ateşi hiçbir insanın yakınlığı alevlendirmiyor. Hastasın; çünkü duyguların en güzeli, insanoğluna bağışlanan en tatlı, en yüce duygu senden uzak duruyor. Aptalsın; çünkü onca acı çekerken gene de mutluluğu yanına çağırmaktan kaçınıyorsun; onun seni beklediği yere doğru bir adım atmaya bile yanaşmıyorsun."
Reklam