Hilmi Aydın bazen sinir olduğumuz bazen bizi güldüren kolay kolay unutamayacağımız bir karakter.Kitap hem iç ses hem anlatıcı tarafından yazılmış iyi ki okudum dediğim bir kitap oldu.Farklı kurgusu ve beklenmedik bir sonla bitmesiyle herkesin beğeneceğini düşünüyor gözüm kapalı herkese tavsiye ediyorum.
Biribirine bağlantılı 9 hikayeden oluşan artık diline alıştığımız bir Seray Şahiner kitabı.Kadınların acılarını,aşklarını,saplantılarını trajikomik bir şekilde okurken hem gülüyor hem üzülüyoruz.Anlattığı karakterler de Reyhan Abla,Sibel,Ayşe,Nergis,Elif hepimizin komşusu,arkadaşı,akrabası aslında.Benim okuduğum 3. Kitabı ve hepsinden aynı hazzı aldım
Tek kelimeyle muazzam.Öykü seviyorsanız mutlaka okuyun derim.İçler Dışlar Çarpımı,Sessizliği Öldüren Tuzluk,Sonsuz Rasim Abilerin Diyarı çok etkilendiğim hikayeler oldu