Eda

Eda
@Edakll
“Yaşayışta sadelik, düşüncede ihtişam.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En kolay nasıl ölünür, ücreti onlar..

Eda

@Edakll
·
Yaşamak için çalışmaya mecburuz; bize verdikleri ücret o kadar düşük ki, yaşamamıza yetmiyor, ölüyoruz. 
Eda
Çok yaşamayın ,ama ölmeyin de 😏
Gecenin konusu: "En sevdiğiniz çiçek hangisi?"
Bana en sevdiğim çiçeği sormuştun hani. Sen kırmızı gelincikleri seviyordun, ben akşamsefasını.
Sayfa 289 - Doğan Kitap, 1. Baskı, Ocak 2025.·Kitabı okudu
Yorumlarda Buluşalım!
Eda
Nergis 💞
Bu yine bir şeyler anlatıyor ben duymuyorum
Hem zaten kadınlar duygularıyla yaşadıkları için acı çekmeye erkeklerden daha yatkındı. Onlar yalnızca duygularıyla hareket ederlerdi. Sırf duygusal iniş çıkışlar, heyecanlar yaşayabilmek için ellerinin altında birisi olsun diye sevgili edinirlerdi.
Eda
S İkinci şahsın ağzından yine bize sallamış bakalım bu kulaklar daha neler duyacak.👿 Haa bu arada insan olan zaten duygularıyla hareket eder şimdi biz mantığımızla hareket ediyoruz gibi bir söylem duymayım bu konuda söylediği şeyin mantıkla uzaktan yakından alakası yok ☺️