`Nisa

`Nisa
@Edebiyathizm_
Kitaplığım,benim krallığımdır ve burada mutlak bir kral gibi saltanat sürmeye çalışıyorum.
Reklam
İyi bayramlar sevgili okurlar. Çok sevdiği 2-3 yakınını arayıp bayramın geriye kalanını kitaplarla geçirenler burada mı? Tam şimdi ne okuyorsunuz
İyi Bayramlar
`Nisa
Sınav stresinden okuyamıyorum sınavı atlatsam rahatlayacağım:) İnsanlığımı Yitirirken okuyacağım vakit bulabilirsem hayırlı bayramlar 🧡
Sizce en çok abartılan kitap hangisi?
Edebiyat
`Nisa
Küçük Prens
Reklam