İyilik içten gelir. İyilik bir seçimdir. Bir insan seçemezse, insanlıktan çıkar.
Yazarımız distopya edebiyatını sil baştan yazmış desek yalan olmaz.Romandaki betimlemeler daha önce distopya romanlarında pek karşılaşmadığım türden. Romanda eğitim sistemine , yeni nesile , ilgisiz ailelere yapılan eleştiriler yer almaktadır.
Kahramanların sıcak ve samimi oluşu sizi hemen hikayeye çekiyor.Ayrıca okur ile sohbet etmesi bana Ahmet Mithat Efendi'nin üslubunu hatırlattı.Her kesime hitap edebilecek bir dili var : Yalın ve anlaşılır.