Nerede kalp?.. Siz de karşıma geçmiş, isminden başka her şeyini kaybettiğiniz bir varlığı benden istiyorsunuz! Kalpsiz şüphe diyorsunuz! Kalbin el etek çektiği dünyada, şüpheden, kabustan başka ne kalır?
Bir rahat yüzü görebildik mi ki elli yılda?
Görmedik. Rahatsız yaşadık. İşte ben şimdi bu rahatsız insanları arıyorum ya... Beyninden kezzap fokurtusu gelen insanları... Şimdikiler rahat hanım; bütün rahatsızlıkları sen ve ben...