nur

nur
@Efnann7
"Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir." -Sabahattin Ali
"Etrafınıza şöyle bir göz gezdiriniz! Gerçek hayat denilen şeyin ne olduğunu, nerede olduğunu bilmiyoruz bile! Kitaplarımızı, hayallerimizi elimizden alsalar, öylece ortada kalakalacağız."
Duygu ve Düşünce
Reklam
"Gönül kırmaktan daima ödüm kopmuştur. Çünkü, elimden böyle bir kaza çıktığı vakit asıl kırılıp dökülen benim gönlüm olmuştur." Yakup Kadri Karaosmanoğlu
Duygu ve Düşünce
"İnsanı sessiz kalmaya zorlayan acı, onu bağırmaya zorlayan acıdan çok daha ağırdır." Furuğ Ferruhzad
Duygu ve Düşünce
-Neyi bekleyeceğiz, Zeze? -Gökyüzünden güzel bir bulutun geçmesini.
Duygu ve Düşünce
"Bu hayatta kimseye hiçbir şeyi tam olarak anlatmayacağını anlamıştı. Biri için ölüm kalım meselesi olan, diğerinin gözünde toz kadardı."
Duygu ve Düşünce