Efsun

Efsun
@Efsunkaya
Muhtemelen kitabı hemen elime alıp okuduğumu düşüneceksiniz. Kesinlikle hayır! Önce bir kitabım olmasının sevincini yaşamak istiyordum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimse kırlarda dolaşmıyordu. İnsanlar sanki konsolun üstüne bırakılan birer biblodan farksızdı.
1000Kitap
Şu kanepede yan yana oturup birbirlerine yaslanarak kitap okudukları anlar...
Edebiyat
“İnsan sevince kavga etmek istiyor. Ben böyleyim..”
Edebiyat
"Sevgiliyi dışarıda öldürmek neye yarar, içimizde yaşadığı müddetçe?"
Edebiyat