Nergis

Nergis
@Ek_ho
Beni korkutan yokluğun değil ki. Beni korkutan yokluğuna alışmak. Maybe in another life...
Yine de sormak lazım Kavuşmak denir mi Hep bir arada bulunmaya? İsmet Özel
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herkes yüreğiyle gülerdi birbirine. İnsan sesinden medet umulurdu. Eşyalar bir salgın hastalığa dönmemişti. Pencerelerin önünden başlardı gökyüzü ve toprak. Paylaşarak büyütürdü insanlar bir hazzı; paylaşarak yenerlerdi yalnızlığı. Kimse geri çekilerek tartmazdı ağırlığını. Kimsenin önemi zenginliğinden gelmezdi. İnsanın zenginliği güzelliğiydi.
1000k
Sesi, içinde ayrılık olmayan bir ülkeydi.
1000k
Hayatta erişilmiş her şey ölüme benzer.. Tamamlanmış hiçbir şey yaşayamaz..'' Arthur Schopenhauer
Felsefe-Düşünce
Çok sevdiğin ama geri döndüremeyeceğin kişiler, her hatırladığında seni tekrar tekrar terkeder.” İyi bir hafıza, en büyük cehennemdir. Lev Tolstoy
İnsan ve Duygular