Nergis

Nergis
@Ek_ho
Beni korkutan yokluğun değil ki. Beni korkutan yokluğuna alışmak. Maybe in another life...
Bazen birbirimize veda edemeyebiliriz, en çok canımı acıtan şey de bu...
1000k
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İçi insanlarla dolu büyük evler var karşıda, gene de tek odada bir başına olmak, bir evde yalnız yaşamak, yaşamın en önemli yanı, daha doğrusu: Kimi zaman yalnız kalabilmek mutluluğun ilk koşulu. Franz Kafka
İnsan ve Duygular
Bana verdiğin mutluluğu Paylaşacak kimsem yok Sevincimi içimde Ve yalnız taşıyorum. (Biliyorsun ya Susarak yaşamak zorundayım seni) Bu yüzden gecelere ve sözcüklere Bölüyorum ağırlığını
Şiir
Çok yorgunum. Asırlara değil sana seslenmek istiyorum. Şöhretten ebediyetten bana ne? İstiyorum ki bütün yazdıklarımı ve yazacaklarımı sen oku. Cemil Meriç
Alıntı
Ev doğduğun yer değildir ev bütün kaçma çabalarının bittiği yerdir. Necib Mahfuz
1000k