Uyuduğunuzu ve gerçekmiş gibi gelen bir kabus gördüğünüzü düşündüğünüz anlardan biriydi çünkü tamamıyla yalnız kalmadan hayatınızın kötü bir olaylar dizisi olduğu ihtimali son derece inanılmaz gelirdi.
Olgunlaşmamış bir insanın özelliği, bir dava uğruna soylu bir biçimde ölmek istemesidir, olgun insanın özelliği ise bir dava uğruna gösterişsiz bir biçimde yaşamak istemesidir.
“Öldü, biliyorum! Bilmediğimi mi sanıyorsun? Ama, onu yine de sevebilirim, değil mi? Bir insan öldü diye onu sevmekten vazgeçmek zorunda mısın, Tanrı aşkına; özellikle de, hayatta olanlardan bin kez daha iyi bir insansa?”