Okumak mağlupların işidir!
Ben bu dünyanın düzenini değiştirecek olanım. Kahramanlarınızı öldürmeye geldim. Çünkü nerede bir kahraman varsa orada zulüm de vardır.
O an bir ıslaklık hissediyorum yanağımda. Bir gözyaşı... Sonunda ağlayabiliyorum. Herkes öyle olduğumu düşünse de ben deli değilim. Çünkü aklı başında her insan gibi, sırf ağlayabildiğim için gülüyorum.
Her şey görmekle ilgili... Ve bütün dünya bu olanları gördü. Bunu değiştirmeye kimsenin gücü yetmez. Bir milyon insanın birbirine secde ettiği görüntüyü insanlığın hafızasından söküp atmak artık mümkün değil.
Eğer nereden geldiğini ya da öldükten sonra nereye gideceğini gerçekten öğrenmek istiyorsan her insanın Tanrı olduğunu kabul edecek ve hiçbirini öldürmeyeceksin. Eğer bu dünya üzerinde hayatın neden var olduğunj bilmek istiyorsan, önce o hayatı yok etmekten vazgeçeceksin... Hepsi bu...
En önemlisi de hepsi birer Tanrı olduğunu kavrayıp buna inanacak ve artık kimse peygamber olmayacaktı. Çünkü Tanrı'yla kulun aynı bedende olduğu bir dinde elçiye gerek kalmayacaktı.