Elif

...Mutlu olabilmenin tek şartı "unutmayı" başarabilmekti.
Sayfa 159
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Yani bilmiyorum Olric, Bazıları öyle şanslı olur ki hiçbir şey yapmazlar fakat yine de el üstünde tutulurlar. +Ya biz efendim? -Bizim yapmadığımız fedakarlık kalmıyor ama yine de yarım kalmaktan kurtulamıyoruz Olric…
İnsanoğlu doğuştan mı kötüydü yoksa kötülük öğretiliyor muydu?
En iyi intikam başarılı olmaktır.
Eskiler ne demiş: "Körler ülkesinde tek gözlüler kral olur."