"Tarihimizi bize üç kere okuttular, ilkokulda, ortaokulda ve lisede tekrar tekrar okuttular. Niçin? Ya biz tarihimizi kafamıza yerleştiremediğimiz için ya da biz kendimizi tarife yerleştiremediğimiz için."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Adaleti bak bileceksiniz ışığın tam olduğu yerden bakmadan? Ancak o zaman anlarsınız ki, ayakta olan ile düşmüş olanın pigme(cüce) benliğinin gecesi ile tanrısal benliğinin gündüzü arasındaki alacakaranlıkta kalmış tek bir kişi olduğunu ve tapınağın köşe taşının daha üstün olmadığını."