Bazı sokaklarda yalnız yürünmez,illa ki biriyle paylaşmak gerekir o sokağa."Bana öyle bakarsan nasıl ağayabilirim ki?" demişti.
O kadar sıcak bir gülüşle söylemişti ki bunu dokunsam elim yanardı.
youtu.be/O7SgPfoDESA?si=...
Hayat bu ufaklık, şakaya gelmez.
5 dakkada adama türlü türlü kostüm giydiriverir.
Farkına bile varamazsın.
Üstündeki elbiseye sen bile inanırsın, hemen o oluverirsin.
Ben buna üniformanın zehri diyorum. Laf Aramızda.
Gözlerin kör olur, ruhun vucudundan ayrılır.
Tanıdıkların sende tanıdıkları hiç bir şeyi göremezler.