“Bir felaketten kurtulunca ardından güzel günler gelir.”
Kitabı okurken bu sözün çok uzaklarda kaldığını düşündüm . Kitabın adı yaşamak fakat içinde bu kadar ölüm barındıran bu kadar çok acı çeken bir hayat görmedim son zamanlarda… gözyaşlarımın
düşüncelere karıştığı kitap oldu . Bu kitabı tavsiye ederken tek söyleyebileceği al ve oku demek…