Kitabın başından sonuna kadar zorbalama, aşağılama sevgisizlik şeklinde ilerleyen bir olay örgüsü ile karşılaşıyoruz . Gerçekten kasvetli bir havası var . Kitapta sevmeyi bilmeyen , karanlık bir dünyada yaşıyormuş, kalbi katran gibi koyulaşmış karakterlerle aynı evdeymiş gibi hissediyorsunuz….