Kitabın yazarının bence biraz taraflı anlattığını düşünüyorum, Bazı konularda verdiği örnekleri de aşırı saçma buldum onun dışında okunması gereken önemli kitaplardan birisidir.
Konusunu pek iyi açıklayamamış bir kitap olarak görüyorum. Akılda çok neden sorusu bırakıyor, Bu sorulara cevap bulamadığınız için kitaptan az da olsa uzaklaşıyorsunuz.