Emine

dilde olmadığı için varlığı da olmayan şeyi, dile getirerek var etmek."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Kimin ne kadar vakti kaldığını bilen var mı? İnsan, ruhunu Tanrı’ya yarın teslim edebileceğini düşünerek yaşamalı.”
“ben ne büyük bir dalgınlıkla bakmış olmalıyım ki hayata görmedim..”
Derin olduğunu bilen kimse kolay anlaşılır olmaya çalışır; kalabalığa derin görünmekten hoşlanan kimse ise anlaşılmaz olmaya çalışır. Kalabalık, dibini göremediği her şeyi derin sanır çünkü.'”
Felsefe
Geceye
insanı tanımaya çalışmak, bana bir kırlangıcın gölgesini yakalamaya çalışmak kadar imkansız görünüyor... “
Duygu ve Düşünce