Emine

"siz her öykünün bir başı ve sonu olması gerektiğine mi inanıyorsunuz?"
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Rengi sulara kendi dağlara Hüznü bir incecik sızı olup akşamlara Düşen bir gün gibi ömrüm Ömrüm gölgelendi...
Şiir
Fakat insan, gecenin içinde kendinde en derin ve yalnız ne varsa onunla iletişim kurar.”
“İçimde gitgide derinleşen bir sessizlik var. Hiçbir şey ifade edemedikleri için yorgunluk veren sözcükler sessizliğime çarpıyor.”
her şeye yaklaşmak, her şeyi bilmek ve herkesle hemhâl olmak zorunda değiliz. bazı şeylerin uzakta ve kendi renginde kalması, hem onlara hem de bize hürmettir.' çünkü sınır, ruhun zırhıdır. herkesi içeri alan, en çok da kendi içindeki evi talan eder.”