Emre√

Emre√
@Emr34_
Hiç.
Ulan, çok zalim oldun bu sıralar be... Bu kadarı, sormazlığın, umursamaz­lığın bu kadarı kimde var ?
Reklam
Mektubun gecikti gene. Belki de ne yazacağını kestiremiyorsun! Oysa adını yazman yeter. Görünce içim aydınlanıyor.
Beynimi, kalbimi doyuruyorsun. Derimin altında ısıtan sensin beni...
Okuduğum kitaplardaki gibi değildi aşk...
...sürekli değişen, hiç kalıcı ve samimi olmayan insan ilişkileri.