Emre√

Emre√
@Emr34_
Hiç.
Sevgide buluşabilenler konuşmadan anlaşırlardı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ağlıyorlardı!.. Yok gülüyorlardı... Kadınlar... gerçekten tuhaftı. Duygunun dört mevsimi,her birinin bedeninde her an gezinmekteydi, erkeklerse sadece ilkbaharı görmeye niyetliydi.
Okuduğum kitaplardaki gibi değildi aşk...
...sürekli değişen, hiç kalıcı ve samimi olmayan insan ilişkileri.
Beynimi, kalbimi doyuruyorsun. Derimin altında ısıtan sensin beni...