Emrah

''Sahiden her şey saçma mı, hayatın hiçbir anlamı yok mu? bence öyle! Yok, hiçbir şey yok. İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içerisindeyiz. Çünkü hiçlik zor geliyor.''
Sayfa 16 - DK·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Emrah

, bir kitap okudu
10/10
·152 syf.·
Beğendi
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2021 04:27
·
2021 1. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,7bin okunma

Emrah

, bir kitap okudu
9/10
·316 syf.·
Beğendi
·
7 günde okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2021 04:28
·
2021 2. kitabı
Ivan Turgenyev
8/10 · 55,9bin okunma
''Bir tabak yaşam istiyoruz garson Şöyle zulümsüz köşesinden Biraz umut Bir bardak da mutluluk Ama sonsuzluğun mor ülkesinden''
Edebiyat
"Biraz daha uyusam ve tüm bu saçmalıkları unutsam nasıl olur?"
Edebiyat