Bir deneyimde yada birkaç deneyimde hayal kırıklığı yaşadıktan sonra bütün yeni ve güzel deneyimleri, eskinin korkularıyla örselemek, başlamadan 'sonuna' karar verme cüretini göstermek aslında ne büyük bir haksızlık...
Kendinden sakındığın sevgiyi başkalarına hoyratça sunabiliyorsan, kendinden sakındığın saygıyı başkalarına adayabiliyorsan, şu hayatta en çok kendine borçlu kalmışsın demektir.
"Geçmiş yaşanmış ve bitmiş, değiştirilemez. Yaşayabildiğimiz tek an, bu an. Bu anda geçmişe ait bir anın öfkesini sürdürüyorsak, bu anın gerçek deneyimini yaşayamıyoruz demektir."