youtu.be/Z4qzPd8rNbE?si=...
Merhaba sevgili dostlar,
1 Ağustos 2010 tarihinde, bir kamyonet kasasında şehirler arası yolculuk yaparken, rüzgara karşı haykırarak söylediğim, bu şekilde ilk kıtasını ve nakaratını oluşturduğum Esti Rüzgar Vurdu Beni bestesi, bu tarihten tam 10 gün sonra tamamen bitmiştir. Bestecilik kariyerimde yazımına başladığım 5. bestem olmuştur. Aralık 2025'te aranje edilerek siz müzikseverlerin beğenisine sunulmuştur.
Bu şarkı, yaralanmış ama vazgeçmemiş bir aşkı anlatır. İsyan etmeyen ama derinden yanan, sessiz ve kaderine razı bir sevdanın hikâyesidir.
Keyifli dinlemeler dilerim.
Sevgilerimle… 🕊️