Erdal ÖZAYDIN

Erdal ÖZAYDIN
@Engineer47
》Bahr isen de katre-i nâçiz göster kendini (Şeyhulislam Yahya) 》Okumak; bakış açımızı zenginleştirir, Beyni de düşünce kütüphanesi yapar. (E.ÖZAYDIN)
YAZDIKLARINIZSINIZ DİYORLAR YANILIYORLAR BİZ ONLARI YAZIYORUZ BİLMİYORLAR
Aşkı yazınca; “aşık” oldu diyorlar. Aşk şiirleri yazınca; “kara sevdaya düştü” diyorlar. Ayrılığı yazınca; “ayrıldı” diyorlar. Acıyı yazınca acı çekiyor diyorlar. Mutluluğu yazınca; “hayırdır” diyorlar. Hayatı yazınca; “bunun bir derdi var” diyorlar. Hüznü yazınca; “kahpe felek” diyorlar. Arabeski yazınca; “bunun kafası gidik” diyorlar. Dini yazınca; “muhafazakâr” diyorlar. ideolojiyi yazınca; “siyasetçi” diyorlar. Toplumu yazınca; “toplum mühendisi” diyorlar. İsyanı yazınca asi, eleştirince; “Bu ne diyor” diyorlar. Neyi yazarsan yaz seni o an yazdığın şey yapıyorlar. Madem öyle her şeyi doğru biliyor ve söylüyorlar. Madem Doğrucu Davut’lar bunu da doğrulasınlar; Onlara bir soru: “Neden ölümü yazınca; ‘öldü’ demiyorlar?” Çünkü “öldü” dedikleri yerde kendileriyle çeliştikleri ile kendi yanılgılarını ele vermiş olurlar. Çünkü ölüler yazmaz, eli kalem tutmaz. İşte bu nedenle yanılıyorlar. Bu yüzden ne derse desinler, Sen bu yazdığınsın demesinler. “Sen ancak bunları yazan bir kalemsin” desinler. Çünkü biz kendimizi değil çoğunlukla onları yazarız. Çok şey ve kişi olamayız ama çok şey ve kişiyi yazan tek kalem olabilmemiz ihtimal. ERDAL ÖZAYDIN 28.08.2022
Erdal ÖZAYDIN
Eyvallah 🙏🙏
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
YAZDIKLARINIZSINIZ DİYORLAR YANILIYORLAR BİZ ONLARI YAZIYORUZ BİLMİYORLAR
Aşkı yazınca; “aşık” oldu diyorlar. Aşk şiirleri yazınca; “kara sevdaya düştü” diyorlar. Ayrılığı yazınca; “ayrıldı” diyorlar. Acıyı yazınca acı çekiyor diyorlar. Mutluluğu yazınca; “hayırdır” diyorlar. Hayatı yazınca; “bunun bir derdi var” diyorlar. Hüznü yazınca; “kahpe felek” diyorlar. Arabeski yazınca; “bunun kafası gidik” diyorlar. Dini yazınca; “muhafazakâr” diyorlar. ideolojiyi yazınca; “siyasetçi” diyorlar. Toplumu yazınca; “toplum mühendisi” diyorlar. İsyanı yazınca asi, eleştirince; “Bu ne diyor” diyorlar. Neyi yazarsan yaz seni o an yazdığın şey yapıyorlar. Madem öyle her şeyi doğru biliyor ve söylüyorlar. Madem Doğrucu Davut’lar bunu da doğrulasınlar; Onlara bir soru: “Neden ölümü yazınca; ‘öldü’ demiyorlar?” Çünkü “öldü” dedikleri yerde kendileriyle çeliştikleri ile kendi yanılgılarını ele vermiş olurlar. Çünkü ölüler yazmaz, eli kalem tutmaz. İşte bu nedenle yanılıyorlar. Bu yüzden ne derse desinler, Sen bu yazdığınsın demesinler. “Sen ancak bunları yazan bir kalemsin” desinler. Çünkü biz kendimizi değil çoğunlukla onları yazarız. Çok şey ve kişi olamayız ama çok şey ve kişiyi yazan tek kalem olabilmemiz ihtimal. ERDAL ÖZAYDIN 28.08.2022
Kitabsever isimli okura yanıt verildi
Erdal ÖZAYDIN
Aynen👍👌 Çok güzel tespit. Kaleminiz de daim ve kavi olsun. Teşekkür ederim 🙏